Digidee heeft een pakkende identiteit ontwikkeld die aansluit bij de huisstijl van het Bonhoeffer College, maar ook krachtig en onderscheidend genoeg is om alleen gebruikt te worden. Hierbij was het belangrijk dat dit nieuwe platform vriendelijk en toegankelijk oogt.

Het hoofd, de tentakels en de ogen van een octopus vormen – samen met de gestileerde vorm van de hand – een herkenbaar beeldmerk dat alle voordelen van Bon-i in zich heeft.

Bij zo’n beeldmerk hoort een stevig woordmerk met een eigen gevoel. Het tekstuele gedeelte van dit logo moest een digitale uitstraling hebben. Het gaat tenslotte om een digitaal platform.
Als pay-off hebben we er voor gekozen om heel direct te vertellen wat je met het platform kan doen en we hebben de link naar de octopus gelegd. Immers met zijn tentakels is alle informatie makkelijk toegankelijk.
‘Digitale informatie binnen handbereik’

Door middel van een teaser via de interne e-mail worden de medewerkers van de pilot nieuwsgierig gemaakt over Bon-i. Het is belangrijk dat de medewerkers de datum van de informatiebijeenkomst nu al in hun agenda zetten.

In de uitnodiging – de opvolger van de teaser – worden een vijftal belangrijke voordelen van Bon-i onder de aandacht gebracht.

We will make them love you!

We vertellen je graag hoe wij mensen
aan jouw merk kunnen binden