De ondertitel ‘Wat is jouw rol?’ sluit naadloos aan op de vorige promotiecampagne ‘Onze rol in de sport’. Met deze vraag geven we de doelgroep de keuze om zelf te bepalen wat ze willen. Kiezen ze voor kwaliteit dan is er maar één keus: CureTape.
Daarnaast staat de dubbele lading van het woord ‘rol’ ook hier weer zowel voor het fysieke product als voor de meerwaarde in de sport. Kies je er bewust voor het goede te doen of hoor je bij de volgers?

Als basis is er een advertentiecampagne opgezet om de nieuwe actie onder de aandacht te brengen.

Het ‘vs’ concept geeft CureTape de kans om in te spelen op actuele gebeurtenissen. We hebben de printcampagne doorvertaald naar een CureTape Facebook-campagne om zo gebeurtenissen snel uit te kunnen lichten.

Dit kan bijvoorbeeld het veel besproken sportthema ‘fairplay vs agressie’, een actuele (sport)wedstrijd of een andere strijd zijn. We spreken mensen persoonlijk aan op hun betrokkenheid en laten hierdoor zien dat Curetape ook een betrokken merk is.
Door de Facebook-volgers te laten kiezen verbinden we ze actief aan het merk CureTape.

De campagne komt in verschillende uitingen terug voor extra exposure. Bijvoorbeeld bij beursmateriaal in de vorm van ‘Wat is jouw roll-up banners’. 😉

We will make them love you!

We vertellen je graag hoe wij mensen
aan jouw merk kunnen binden