De advertentiecampagne bestaat uit vier verschillende advertenties met elk een eigen thema: PL/SQL shouldn’t be… bomb disposal, brain surgery, rocket science en genetics. De drie bovenstaande uitingen zijn al uitgegeven en de vierde volgt.
Om print aan online te koppelen is er in elke advertentie gebruik gemaakt van augmented reality. Door de advertentie te scannen met de Layar app kan de gebruiker op zijn mobiel een filmpje zien uit het YouTube kanaal van Allround Automations waar een grappige animatie de claim in de advertentie ondersteund.
De toepassing geeft iedere advertentie een extra (online) dimensie.
Speciaal voor deze animaties hebben we twee nieuwe characters en een eigen illustratiestijl bedacht. De twee programmers zijn erg ondernemend en beleven de raarste avonturen.
Het team van Studio Mad is verantwoordelijk voor de technische vertaling van ons storyboard en onze illustraties naar bewegend beeld.
Hierboven kun je één van de animaties bekijken. Op het YouTube kanaal van Allround Automations vind je de rest.
We will make them love you!
We vertellen je graag hoe wij mensen
aan jouw merk kunnen binden