Kennispunt Twente zocht naar een manier om de nieuwe Twente Index uit te geven in een formaat dat bijvoorbeeld ook op telefoons en tablets te lezen was. Een stap vooruit van de oude gedrukte versie. Digidee adviseerde (om nog iets verder te gaan en) een responsive website te ontwikkelen waarbij de informatie ook continu up-to-date zou blijven.

We zijn verantwoordelijk voor het concept en de vorm en hebben samen met het Kennispunt gewerkt aan een format met genoeg informatie, maar wel toegankelijk voor iedere geïnterreseerde. Sitestorm heeft de techniek verzorgd en Kennispunt Twente de mogelijkheid geboden om zelf te kunnen vullen en onderhouden.

We ontwikkelden een nieuw logo met een beeld- en een vormentaal die aansluit bij de huisstijl van het Kennispunt en de Regio Twente.

Duidelijke iconen in dezelfde stijl leiden de bezoeker naar het thema of de ‘special’ van hun keuze.

Door de hele site hebben we rekening gehouden met genoeg rust om de pagina’s met informatie overzichtelijk te houden.

We hebben – naast de inhoud van de pagina’s – ook geadviseerd over vorm, kleurgebruik en opbouw van grafieken en tabellen die door het Kennispunt in externe programma’s zijn gemaakt.

Nieuwe items worden door middel van een uitroepteken bij het thema aangegeven. In de toekomst kunnen deze nieuwe items, updates en het archief met oude specials ook in de rechter bovenhoek gevonden worden.

Uiteraard is er ook naar de vertaling van desktop naar tablet en mobiel gekeken.

We will make them love you!

We vertellen je graag hoe wij mensen
aan jouw merk kunnen binden