Case SJHT’s unieke marktpositie

Vraag Beoordeel ons merk en doe een voorstel voor een nieuwen uitstraling en communicatie. SJHT wil haar merk herkenbaar positioneren en relevanter communiceren wat SJHT te bieden heeft.

Oplossing We herpositioneren het merk in deze tijd als een moderne en professionele organisatie. We hebben helder waar SJHT voor staat en hoe we de doelgroepen aanspreken in woord en beeld. We maken een duidelijk onderscheid merkcommunicatie (SJHT) en kamerverhuur (via Roomspot.nl).

Resultaat In haar communicatie sluit SJHT beter aan bij de belevingswereld van de doelgroep. Daarnaast gaat SJHT nu beter mee met de tijd en dat maakt haar klaar voor een (meer digitale) toekomst.

Deze case wordt zo snel mogelijk door ons aangevuld met meer informatie. Helaas zijn we daar nu nog niet aan toegekomen, maar we willen jullie deze niet onthouden. Houd de website en social in de gaten. Er volgt meer…

SJHT Jongerenhuisvesting
Een woningcorporatie uit Enschede die zich specialiseert in kwalitatieve woonruimte voor jongeren en studenten tussen 18 en 30 jaar met een kleine beurs. De woonruimte wordt aangeboden via de online portal Roomspot.

Wat we hebben gedaan
• Merkconcept
• Visuele identiteit
• Communicatieconcept
• Communicatieplan
• Social media strategie
• Diverse communicatiemiddelen

Introductie nieuwe huisstijl

Social media posts

Facebook advertentie & Instagram story

We will make them love you!

We vertellen je graag hoe wij mensen aan jouw merk kunnen binden