Case Roomspot kick-off social media campagne

Vraag  Ontwikkel een campagne om de nieuwe naam Roomspot en de website launch onder de aandacht te brengen bij de doelgroepen. De insteek voor de kick-off moet uiteraard aansluiten bij de positionering van het merk.

Oplossing  Via een opvallende sociale media campagne wordt de doelgroep aangezet om een post te delen. Door het delen van het bericht maken ze kans op een make-over van hun woonruimte door een interieur adviseur. De meeste kamers zijn niet groot. Roomspot biedt je alle ruimte.

Resultaat De campagne leverde ruim 350 duizend weergaven op, meer dan 50 duizend mensen in de doelgroep zijn bereikt via Facebook en Instagram. Daarnaast zijn er bijna 1.000 nieuwe aanmeldingen op roomspot.nl

Roomspot
Online platform met het aanbod van beschikbare betrouwbare woonruimte voor studenten en jongeren in Enschede en omgeving.

Wat we hebben gedaan
• Social media campagne
• Ontwikkeling middelen

Win een extreme room-makeover

Om de nieuwe naam Roomspot en de website (niet gemaakt door ons) onder de aandacht te brengen is er een succesvolle kick-off campagne ontwikkeld. Via social media kunnen studenten en jongeren een extreme room-makeover winnen. Door het delen van het bericht maak je kans op deze make-over. Ludieke (over de top) afbeeldingen van jouw unieke ‘kamer’ met een pakkende oneliner trekken de aandacht van de doelgroep. Transformeer jouw kamer tot je eigen ultieme spot! ‘Roomspot biedt je alle ruimte’.

Tim’s room-makeover

En we hadden een winnaar… Gefeliciteerd Tim! Uiteraard hebben we het resultaat van de actie laten zien via social media. De kamer van Tim, winnaar van de room-makeover, is inmiddels volledig gepimpt dankzij Studio Weis.

We will make them love you!

We vertellen je graag hoe wij mensen aan jouw merk kunnen binden