Case noSun

Vraag  Hoe kan noSun zich beter onderscheiden van de concurrentie om zo haar specifieke doelgroepen aan te spreken en te binden? Hoe kunnen we op een positieve manier het eigenwijze karakter van noSun meer belichten?

Oplossing  Door middel van een aantrekkelijk verhaal en nieuwe uitstraling creëren we een uniek merk in de markt. De tegendraadsheid in de naam en het DNA van noSun willen we visueel en in communicatie beter naar voren laten komen.

Resultaat  NoSun daagt mensen uit om uit hun dagelijkse patroon en comfort zone te komen. Dit geldt voor de avontuurlijke reizen, maar noSun daagt mensen ook uit om – als individu – nieuwe mensen te ontmoeten en nieuwe ervaringen te ontwikkelen. We spreken hen persoonlijk aan en creëren een band tussen het merk en de doelgroep.

NoSun
Outdoor groepsreizen voor individuen.

Wat we hebben gedaan
• Positionering en merkstrategie
• Visuele identiteit en beeldtaal
• Communicatieconcept
• Marketingcommunicatie strategie
• Website ontwikkeling
• Ontwikkeling middelen

Vrijheid en uitdaging

De reizen van noSun gaan naar landen en streken die niet direct bekend staan als populaire en zonnige vakantiebestemmingen. NoSun dus! Deze eigenwijsheid en tegendraadsheid in de naam zit in het DNA. NoSun daagt mensen uit om uit hun comfortzone te komen en nieuwe mensen te leren kennen. Ze vinden het belangrijk dat iedereen een prachtige reiservaring beleeft op zijn eigen manier. Het merk noSun staat voor uitdaging en vrijheid.

EEN HELDERE TAGLINE

Onderschrijf wat je bent

NoSun zet mensen graag centraal door hun persoonlijke aanpak. Ze vinden het belangrijk dat iedereen een prachtige reiservaring beleeft op zijn eigen manier. Elk individu heeft behoefte aan zijn/haar mate van vrijheid. Dit geld voor singles, alleenreizigers of een vriend(in) die mee gaat. Digidee heeft een tagline ontwikkeld die precies vertelt wat noSun doet voor jou.

Outdoor groepsreizen voor individuen.

NOSUN SPREEKT TOT DE VERBEELDING

Maak je leven uitdagender!

NoSun spreekt de doelgroepen direct aan vanuit de merkwaarde ‘uitdaging’. Hierin staat het individu centraal. Ze vragen hem/haar om mee op te gaan op reis. NoSun ziet het als hun missie om jou uit je dagelijkse sleur te halen en je hun outdoor passie te laten beleven. NoSun daagt je uit om natuur, avontuur en actie te delen met hen en met anderen.

NoSun. Dare to go out.

Ga je met ons mee op reis?

In communicatie laat noSun je ervaren hoe het voelt om met ze op reis te gaan. Ze willen je graag laten zien voor welke uitdagingen je komt te staan. Afbeeldingen van mooie en wellicht wat minder comfortabele momenten van een outdoor reis. Uiteraard met een knipoog, de doelgroep is juist op zoek naar deze uitdaging. De vormentaal in de beelden creëert herkenbaarheid met de dynamische noSun outdoor uitstraling.

Er worden tekstueel momenten benoemd waarin singles zich herkennen. NoSun biedt de oplossing om je leven uitdagender en leuker te maken. Stap als individu uit je comfort zone en ga de uitdaging aan.

Check de nieuwe website

We zijn in meerdere trajecten bezig geweest met de ontwikkeling van de nieuwe website van noSun. Design, doorontwikkeling, optimalisatie en redesign. Hier vind je meer over een deel van dit traject. De laatste versie van de website van noSun kun je hier bekijken.

We will make them love you!

We vertellen je graag hoe wij mensen aan jouw merk kunnen binden