Digidee heeft een herkenbaar actie-logo ontwikkeld om de Zomerdeals-campagne van Geas Energiewacht een gezicht te geven. Dit onderscheidt de ‘deals’ -ook voor de komende jaren- van de andere acties en communicatie van Geas en de concurrentie.

We hebben een beeldconcept ontwikkeld waarbij de Energie Service Specialist van Geas centraal staat. Deze keer niet in een standaard Geas busje, maar op een zomerse bakfiets. Op deze manier combineren we het vertrouwde gevoel van Geas met een herkenbaar item (de bakfiets). Samen met het actie-logo staan deze symbool voor de Zomerdeals-campagne.

Naast een kleine studiosessie hebben we zowel in Enschede als Borne op herkenbare plekken gefotografeerd. Op deze manier spreken we twee verschillende doelgroepen aan binnen het werkgebied van Geas Energiewacht.

Het Zomerdeals-concept is doorvertaald naar diverse communicatieuitingen, waaronder een actiewebsite. De rode draad is altijd de Energie Service Specialist van Geas in combinatie met de bakfiets en het actie-logo.

Als extra trigger kan men ook de -in de fotografie gebruikte- Babboe Big Bakfiets winnen na aanschaf van een CV-ketel of zonnepanelen bij Geas.

Naast deze middelen hebben we ook een digitale mailing ontwikkeld die naar een selecte groep klanten en prospects wordt gemaild. En uiteraard wordt deze campagne ook weer onder de aandacht gebracht via Google Adwords, Google Remarketing en de nieuwe Facebook Multi Ads.

Door middel van een huis-aan-huis krant en verschillende roll-up banners op locaties waar Geas deze zomer aanwezig is, brengen we de Zomerdeals bij de doelgroep onder de aandacht.

Ook hier wordt de Babboe Big Bakfiets als extra prijs duidelijk gecommuniceerd..

We will make them love you!

We vertellen je graag hoe wij mensen
aan jouw merk kunnen binden