Case Flynnk

Vraag  Hoe zetten we in Oost-Nederland een nieuwe theater- en musicalschool in de markt die zich wil onderscheiden in de opleiding en begeleiding van aankomende professionals, maar ook de dansende recreant wil aanspreken?

Oplossing  We hebben de energie en gedrevenheid van oprichtster Lynn Tackaert vertaald naar een stoer en professioneel merk. Op niveau dansen is leuk, maar ook soms afzien. Lynn wil studenten daar graag bij helpen door hun passie te voeden.

Resultaat  ‘Flynnk jouw ambities waarmaken’ geeft aan waar het om gaat bij deze school. Naast plezier wordt er veel aandacht besteed aan het niveau van de lessen (leerlijnen, pedagogiek en persoonlijke groei). Structuur en dynamiek zie je terug in alles wat ze doen.

Flynnk
Flynnk School of performing arts is een theater- en musicalschool in Enschede met landelijke contacten.

Wat we hebben gedaan
• Positionering en merkstrategie
• Naam ontwikkeling
• Visuele identiteit en beeldtaal
• Communicatieconcept
• Marketingcommunicatie strategie
• Ontwikkeling middelen

Wij zijn Flynnk

De stoere naam ‘Flynnk’ zegt iets over de drive die nodig is om verder te komen in het vak. De waarde zit verankerd in het DNA en dat het geeft het merk een eigen en uniek karakter. Als je verder wilt komen in theater, musical, dans of zang – op welk niveau dan ook – werk je vanuit je eigen talent, kracht en ambities. Flynnk helpt je verder met kennis, structuur en ervaring om jouw ambities waar te maken.

NAAM, LOGO EN BELOFTE

Passie en drive

Flynnk is niet een standaard dansschool uit de wijk. Oprichtster Lynn Tackaert wil mensen vooruit helpen door hun passie te voeden. Werken aan zichzelf en wellicht een toekomst in het vak.
Er zijn verschillende dynamische patronen ontwikkeld om dit weer te geven. Die structuur zie je ook terug in de logo-variaties en de vormentaal. Een identiteit voor een organisatie met durf. De merkbelofte zegt alles.

Flynnk jouw ambities waarmaken

DYNAMISCHE VISUELE IDENTITEIT

Een bedrijf in beweging

Flynnk staat als School of performing arts bol van de dynamiek. Deze dynamiek komt in het woordmerk en de huisstijl terug door middel van de unieke grafische patronen. Uiteraard is dit ook doorvertaald in de huisstijldragers, de website en alle andere crossmediale communicatiemiddelen. Een herkenbare dynamische stijl die goed past in de wereld van de performing arts.

Flynnk tot de verbeelding spreken

We richten ons in communicatie direct op de verschillende doelgroepen. De belofte ‘Flynnk jouw ambities waarmaken’ is altijd de conclusie van de boodschap in woord en beeld. De beelden laten de doelgroep zien in een herkenbare omgeving. De setting is altijd dynamisch en sprankelend, waarbij de vormentaal duidelijk terugkomt.

Herkenbaarheid in alle middelen

Bij de introductie en het laden van een nieuw merk is het belangrijk om consequent te communiceren. In alle communicatiemiddelen gaan we uit van dezelfde insteek, tone-of-voice en beeldtaal. Flyers, website, remarketing, social media, belettering, narrow casting en events zijn allemaal ingezet om de naam en het gedachtengoed van Flynnk te verspreiden en prospects te informeren en enthousiasmeren. Het resultaat is een goede naamsbekendheid en ambitieuze studenten.

We will make them love you!

We vertellen je graag hoe wij mensen aan jouw merk kunnen binden