Hey hip merk!


Zit er wel voldoende merkbeleving tussen je content?

Maak je merk onweerstaanbaar

Een ‘echt’ merk is herkenbaar, uniek, straalt een goed gevoel uit en is betrouwbaar. Het gaat dus om inhoud en uiterlijk. Wanneer dit goed staat, dan hoef je niet op zoek naar jouw klant. De klant vindt jou!

Jouw toekomstige klanten hebben niet constant jouw producten of diensten nodig. Maar wanneer ze je wel nodig hebben, dan wil je dat ze eerst aan jouw merk denken. Je wilt dus memorabel zijn en eigenschappen bezitten waardoor mensen jou en jouw verhaal onthouden. En het moet wel jouw verhaal zijn, want bedrijven die authentiek overkomen, en ‘echt’ de indruk wekken het beste met klanten voor te hebben, worden meer vertrouwd. Mensen maken namelijk keuzes op basis van hun gevoel. Wetenschappelijk onderzoek bewijst dat emoties een belangrijke rol spelen in het sturen en activeren van al het menselijk gedrag. En emoties spelen bij aankoopbeslissingen zelfs de hoofdrol. Heel ingewikkeld is dit niet, maar er is wel ervaring en de juiste focus bij nodig.

Gratis visie op jouw merk?
We geven met veel liefde ‘vrijblijvend’ onze inzichten over de merkidentiteit en communicatie van jouw organisatie, producten en diensten. Maar we vragen daarbij ook wat tijd en inzet van jou. Laat je gegevens achter via de onderstaande knop en we nemen contact met je op. Na een korte inventarisatie en een goed gesprek krijg je van ons:
Een gratis visie op jouw merk
Een overzichtelijk rapport
Inzichten waardoor je merk kan groeien

Hey hip merk!


Zit er wel voldoende merkbeleving tussen je content?

Maak je merk onweerstaanbaar

Een ‘echt’ merk is herkenbaar, uniek, straalt een goed gevoel uit en is betrouwbaar. Het gaat dus om inhoud en uiterlijk. Wanneer dit goed staat, dan hoef je niet op zoek naar jouw klant. De klant vindt jou!

Jouw toekomstige klanten hebben niet constant jouw producten of diensten nodig. Maar wanneer ze je wel nodig hebben, dan wil je dat ze eerst aan jouw merk denken. Je wilt dus memorabel zijn en eigenschappen bezitten waardoor mensen jou en jouw verhaal onthouden. En het moet wel jouw verhaal zijn, want bedrijven die authentiek overkomen, en ‘echt’ de indruk wekken het beste met klanten voor te hebben, worden meer vertrouwd. Mensen maken namelijk keuzes op basis van hun gevoel. Wetenschappelijk onderzoek bewijst dat emoties een belangrijke rol spelen in het sturen en activeren van al het menselijk gedrag. En emoties spelen bij aankoopbeslissingen zelfs de hoofdrol. Heel ingewikkeld is dit niet, maar er is wel ervaring en de juiste focus bij nodig.

Gratis visie op jouw merk?
We geven met veel liefde ‘vrijblijvend’ onze inzichten over de merkidentiteit en communicatie van jouw organisatie, producten en diensten. Maar we vragen daarbij ook wat tijd en inzet van jou. Laat je gegevens achter via de onderstaande knop en we nemen contact met je op. Na een korte inventarisatie en een goed gesprek krijg je van ons:
Een gratis visie op jouw merk
Een overzichtelijk rapport
Inzichten waardoor je merk kan groeien

Creating brand love

Ja, dat is precies wat we doen. We ontwikkelen merken waar mensen van kunnen houden.
Merken die zich crossmediaal op inhoud en uiterlijk onderscheiden, op basis van menselijke eigenschappen recht uit het hart van het merk. We zijn dé specialisten in merken bouwen. We bewaken merkidentiteiten en ontwikkelen samen met onze opdrachtgevers crossmediale campagnes en middelen om hun doelgroepen te raken. Hierbij zorgen we voor de juiste mix (op basis van vastgestelde contactmomenten met de doelgroepen) om jouw unieke verhaal op een heldere manier te vertellen. We hanteren een consistente merkbeleving over alle kanalen heen, zodat men een goed gevoel krijgt bij jouw merk.

Bekijk hier enkele cases.

Digidee werkt o.a. voor:

Creating brand love

Ja, dat is precies wat we doen. We ontwikkelen merken waar mensen van kunnen houden.
Merken die zich crossmediaal op inhoud en uiterlijk onderscheiden, op basis van menselijke eigenschappen recht uit het hart van het merk. We zijn dé specialisten in merken bouwen. We bewaken merkidentiteiten en ontwikkelen samen met onze opdrachtgevers crossmediale campagnes en middelen om hun doelgroepen te raken. Hierbij zorgen we voor de juiste mix (op basis van vastgestelde contactmomenten met de doelgroepen) om jouw unieke verhaal op een heldere manier te vertellen. We hanteren een consistente merkbeleving over alle kanalen heen, zodat men een goed gevoel krijgt bij jouw merk.

Bekijk hier enkele cases.

Digidee werkt o.a. voor:

Wil je eerst zelf een check doen?

Download dan onze ‘Brand Love Checklist’ om te zien of jouw merk toe is aan een verbeterslag.





Wil je eerst zelf een check doen?

Download dan onze ‘Brand Love Checklist’ om te zien of jouw merk toe is aan een verbeterslag.





Kun je niet langer wachten?!

Dat snappen we uiteraard heel goed 🙂

Kun je niet langer wachten?!

Dat snappen we uiteraard heel goed 🙂