Digidee is verantwoordelijk voor de restyling van de visuele identiteit van ‘People Creating Value’, sinds begin dit jaar werkend onder de naam PCV Group. De basis voor de nieuwe huisstijl is het oude beeldmerk. De kleuren van het logo zijn opnieuw gewaardeerd en het woordmerk heeft (naast de nieuwe naam) meer kracht en eigenheid gekregen.

De vormen van het beeldmerk waren zelfs bepalend voor de keuzes van de unieke details, de positie en de lijnvoering van het nieuwe woordmerk.

Het nieuwe correspondentiemateriaal is dynamisch, maar sober ingevuld. Passend bij een creatief en professionele onderneming in de productontwikkeling in het hoogste segment.

Ter ondersteuning van de corporate uitingen zijn er aanvullende kleuren en een nieuwe beeldtaal bepaald. Door middel van een kleine introductie-actie voor de feestdagen is de nieuwe identiteit gepresenteerd aan de medewerkers en partners. Op dat moment was ook de website opgefrist en (gedeeltelijk) aangepast naar de nieuwe huisstijl.

Ook alle omslagen, rapporten, advertenties, vacaturebladen, productbladen en het beursmateriaal zijn aangepast in de huisstijl. De nieuwe vormentaal wordt doorgevoerd in iedere commnicatie-uiting.

Als communicatiepartner zullen we samen met PCV Group meer contactmomenten gaan bepalen en daar praktische middelen aan hangen om zo PCV top-of-mind te krijgen en te houden bij relaties en prospects.

We will make them love you!

We vertellen je graag hoe wij mensen
aan jouw merk kunnen binden