Een topsportevenement als de Military verdient een website met klasse. De nieuwe site straalt dan ook internationale allure uit.

Hij sluit visueel aan bij de offline uitingen van de Military Boekelo – Enschede voor eenduidige, krachtige en herkenbare communicatie en voorziet de verschillende doelgroepen op een overzichtelijke manier van informatie.

De website van de Military is voortdurend in ontwikkeling. Ook dit jaar en de komende jaren zullen we samen met de Military en Web2Work de website blijven optimaliseren. Dit zal zich ondermeer uiten in nieuwe functionaliteiten, meer content en betere vindbaarheid van de informatie.

Zo is er om alle doelgroepen optimaal te informeren met voor hen relevante content een speciale landingspagina per doelgroep. Een bezoeker van de cross country op zaterdag zoekt andere informatie dan een mogelijke sponsor voor het evenement. De website is zo opgezet dat die bezoeker (voornamelijk) informatie ziet die voor hem op dat moment belangrijk is. Minder relavante onderwerpen zijn minder aanwezig of zelfs helemaal niet. De content vormt zich dus naar de behoefte van de gebruiker.

Uiteraard is de nieuwe website volledig responsive en daardoor op elk device goed te bekijken. Je kunt dus zowel op desktop, als op tablet en mobiel optimaal gebruik maken van de website.

We will make them love you!

We vertellen je graag hoe wij mensen
aan jouw merk kunnen binden