Digidee heeft een herkenbaar logo en onderscheidende visuele identiteit ontwikkeld om CVA-keten Twente een gezicht te geven als zorgketen in Nederland. CVA staat voor ‘Cerebro Vasculair Accident’ en is de medische term voor een beroerte, een beschadiging van de bloedvaten in de hersenen.

De visuele identiteit is bewust clean, maar herkenbaar gehouden door het gebruik van volvlakken van de spekende huisstijlkleuren. De stijl is doorgevoerd in verschillende communicatie uitingen, waaronder de visitekaartjes en een folder.

De website sluit visueel aan bij de offline uitingen voor eenduidige, krachtige en herkenbare communicatie. De overzichtelijke opbouw voorziet de verschillende doelgroepen snel van de juiste informatie. De website is vanzelfsprekend responsive gebouwd en dus altijd en overal te bekijken op elk device.

www.cva-ketentwente.nl is geoptimaliseerd voor workstation, tablet en mobile.

En er volgt meer. Stay tuned!

We will make them love you!

We vertellen je graag hoe wij mensen
aan jouw merk kunnen binden